Jeżeli musimy delegować swoich pracowników do innych państw członkowskich Unii Europejskiej musimy być świadomi praw jakie nas obowiązują. O ile wyjazd jest zaledwie na kilka dni nie stanowi on większego problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak praca jaką miałby pełnić pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy jakie będą nas obowiązywać. Istotnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych oraz kontrole firm ich zatrudniających. Te oraz inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu kto chce wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszystkie regulacje prawne nie są nam znane lub nie jesteśmy ich pewni powinno się sięgnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje lub seminaria które są organizowane przez: delegowanie pracowników konferencja Dzięki temu zdobędziemy odpowiednią dla nas wiedzę z zakresu delegowania, która ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z istotnymi informacjami warto dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.